دلمشغولی های من

دلمشغولی های من

از همه چیز و همه جا
دلمشغولی های من

دلمشغولی های من

از همه چیز و همه جا

آنچه من از استاد حسن عبّاسی شناختم



نکات مثبت
 
 
1- تسلط کامل بر روی سخنرانی

2- شجاعت و صراحت بیان

3- نقد نظام آموزشی دانشگاه

4-  لزوم بازنگری در آموزش علوم انسانی در کشور.

5-  توجه شایسته به کارکرد سینما    "اگر افلاطون زنده بود، او نیز فیلم مستند می‌ساخت"
6- نقد  فیلم های هالیوود

7- نقد تمرکز ثروت بر روی ورزش فوتبال

8- اعتقاد دارد که  بیشتر اقتصاد ایران بر پایه وام و ربا است


ایده های موفّق و منحصر به فرد

1-      تلاش برای جامع نگری در تمامی عرصه ها و ارائه بررسی‌های دکترینال و استراتژیک

2-      تلاش برای ارائه سخنرانی ها همراه  تصویر و اینفوگرافیک

3-      تلاش برای تبدیل  اساس و منطق مباحث به  نمودارهای  هندسی و اینفوگرافیک

جهت گیری های مبنایی غلط و شاید از سر مصلحت!

1-                  غیر از سپاه و مقام رهبری ایران همگان قابل  خطا و نقد هستند.

2-                   سپاه انقلاب اسلامی ایران تنها  قدرت سالم در سراسر جهان است.

3-                  ایده ولایت شورایی غلط است و ولایت باید مطلقه و در فرد باشد.

4-                  در اصلاح جامعه نیاز به شیوه رضاخانی همراه زور است.

5-                  جامعه ایران و مردم در زمینه  تولید ناتوان  هستند  و مقصر دولت ها هستند و سپاه هیچ اثر منفی ندارد!

6-                  افرادی چون بهجت، جوادی آملی، مصباح یزدی، مقام رهبری، استوانه های عملی و فکری اسلام هستند.