دلمشغولی های من

دلمشغولی های من

از همه چیز و همه جا
دلمشغولی های من

دلمشغولی های من

از همه چیز و همه جا

فوتبال انگل ورزش ها

فوتبال ورزشی انگلیسی است که تماما در جهت منافع جهود نژادپرست و به دست او طراحی شده است.

منافع او:

1.بسط نظام دو قطبی در جهان  ( اگر با من نیستی پس مخالف منی)

2. سرگرم کردن جهانیان برای پیشبرد اهداف ( برای نمونه دست اندازی به جان و مال و نوامیس مردم جهان را در زمان جام جهانی  فوتبال پیگیری میکند.)

۳. جذب سرمایه ها ی عمومی درکشورهای هدف خودش

۴. ایجاد بزرگترین قمار و اسراف بر روی وقت و سرمایه های انسانی


زیان های ما :

تمام ۴ مورد بالا که در جهت اهداف نظام سرمایه داری جهود است برای ما زیان است علاوه بر اینها

۵. اشکال متعدد ظلم به دیگر رشته های ورزشی که هر چه باشند نسبت به فوتبال مفیدند.

۶. ایجاد قهرمان های پوشالی برای جوانان همچون علی دایی با ثروت های  بادآورده  و فراموش شدن قهرمان های حقیقی و ارزشمند جامعه

۷. بزرگتر شدن شکاف طبقاتی در جامعه

البته این ۳ مورد هم در واقع جزئی از منافع صهیونیسم جهانی است.   زیان ما خواسته شبانه روز آنها و منفعتشان است .

عمیق تر بیاندیشیم اینان نه تنها  بدترین دشمن ما که بدترین دشمن بشریتند.